Informacja Online

Janusz Stolarczyk

My status

Urszula Kiraga

My status

Nadchodzące wydarzenia

Przegląd obiektów - Konkursy

Kategoria
Kategoryzacja (gwiazdki)
Powiat:
Gmina:
Miejscowość:
Nazwa zawiera:

Liczba znalezionych obiektów 21

Tryb kompaktowy
Strony:

Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny w Województwie Opolskim - Certyfikat OROT (etap regionalny)

Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Opolskiego
OROTTen obiekt jest zrzeszony w OROT
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Opole , ul. Stefana Żeromskiego 3 ( Powiat Opole )
  • Telefon: 77 441 25 21
  • E-mail: info@orot.pl
  • Strona Internetowa www.orot.pl

Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny w Województwie Opolskim - Certyfikat OROT (etap regionalny).
Laureaci Certyfikatu OROT zostaną zgłoszeni do etapu krajowego Najlepszego Produktu Turystycznego - Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej.

Regulamin Konkursu i Karta Zgłoszenia znajdują się na stronie www.orot.pl

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 13 sierpnia 2010 r. o godz. 16.00

 

Zgłoszenia można dostarczyć osobiście lub pocztą do Opolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej na adres: ul. Żeromskiego 3, 45 – 053 Opole

II Konkurs Fotograficzny FOTKA ZZA PŁOTKA 2010

Konkurs fotograficzny - Wakacje w Gminie Pokój
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Turawa ( Powiat Opolski )
  • Telefon: 698 736 335
  • Strona Internetowa www.turawa.pl

Zapraszamy amatorów fotografii do wspólnej zabawy przy okazji drugiej edycji konkursu "Fotka zza płotka", który organizuje Młodzieżowa Rada Gminy Turawa. Fotografia to twoja pasja? - dobrze trafiłeś, w tym konkursie możesz spróbować swoich sił! Zapraszamy wszystkich niezależnie od wieku i miejsca zamieszkania. Każdy z Was może przysłać do nas swoje zgłoszenie!

Tegoroczny temat konkursu brzmi: "Najlepszy przyjaciel człowieka" Pozostawiamy uczestnikom pełną swobodę w interpretacji tematu, jak również w doborze techniki wykonywania zdjęć.

Na zgłoszenia czekamy do 23 grudnia 2010 pod adresem mailowym mrg.turawa@op.pl. Prace możecie też nadsyłać tradycyjną pocztą na adres: Kotórz Mały, ul. Opolska 16, 46 - 045 Turawa. Szczegóły dotyczące konkursu można uzyskać dzwoniąc na numer 698 736 335

Rozstrzygnięcie konkursu w styczniu 2011 roku. Zwycięzców poinformujemy osobiście. Lista nagrodzonych osób znajdzie się również na stronie www.turawa.pl

Czekają atrakcyjne nagrody ! - m. in. cyfrowa ramka na Twoje zdjecie!

Konkurs Ministra Rozwoju Regionalnego "Śladami Funduszy Europejskich po Polsce"

Konkurs "Śladami Funduszy Europejskich po Polsce"

Konkurs skierowany jest do wszystkich, którzy mają pomysł na ciekawą trasę turystyczną śladami Funduszy Europejskich.

Konkurs polega na wyłonieniu najciekawszego szlaku turystycznego, ukazującego conajmniej 3 projekty (inwestycje), sfinansowane z funduszy pochodzących z Unii Europejskiej, przyznanych Polsce począwszy od 2004 roku, wraz z ich ilustracją.

Praca konkursowa powinna zawierać opis szlaku.  W opisie szlaku powinny znajdować się przynajmniej 3 inwestycje (projekty) (wraz z ich ilustracją) finansowane z Funduszy Europejskich, które przyczyniły się do poprawy życia mieszkańców.  Trasa (szlak) może być piesza, rowerowa, kajakowa, samochodowa lub inna i powinna zostać wyznaczona przez uczestnika konkursu samodzielnie.

Trasa może przebiegać w obrębie gminy, powiatu, województwa czy nawet całego kraju. Powinna być jednak dostosowana do środków transportu, którymi miałaby być pokonywana i opisana tak, by ktoś zainteresowany mógł wybrać się na wycieczkę po opisanej trasie.  Jeśli przedstawiane w opisie szlaku inwestycje będą stanowiły ciekawe miejsca w regionie, warte odwiedzenia i podnoszące jego atrakcyjność, to praca otrzyma więcej punktów.

Ilustracja przedstawiająca inwestycje i szlak może być wykonana w dowolnej formie artystycznej, np. fotograficznej, rysunkowej, malarskiej itp. Forma opisu szlaku jest dowolna (nie ma ograniczenia ilości znaków). Każda dodatkowa inwestycja (powyżej trzech) ujęta na szlaku, będzie dodatkowo punktowana.

Prace można składać do 15 listopada 2010r.(liczy się data nadania). Ogłoszenie wyników nastąpi w grudniu 2010 r., a laureaci pierwszych trzech miejsc otrzymają nagrody w wysokości: za zajęcie l miejsca - 3 000 zł, za zajęcie 2 miejsca - 2 000 zł, za zajęcie 3 miejsca - 1 000 zł oraz zestawy turystyczne.

Szczegółowe informacje o Konkursie (regulamin i wymogi odnośnie pracy) są dostępne na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Cała historia w jednym kadrze

Cała historia w jednym kadrze

Szanowni Państwo!

Ruszył nowy konkurs fotograficzny pod hasłem: "Cała historia w jednym kadrze".
Do wygrania lustrzanka cyfrowa Canon EOS550D, aparat fotograficzny Canon PowerShot oraz przewodniki Polska Niezwykła.


Zamknąć całą historię w jednym kadrze…
Pragnienie takie wyrażało i próbowało realizować wielu.
A przecież zapisanie w ułamku sekundy opowieści, którą można snuć dłużej, nie jest zadaniem łatwym. Warto jednak poruszyć wyobraźnię i szukać ciekawych tematów. Czekamy na Wasze zdjęcia, które przedstawiają interesujące historie, niezwykłe opowieści, niebanalne wspomnienia… Zdjęcia można dodawać w dwóch kategoriach: Człowiek - takie życie i Wokół człowieka

Zapraszamy do udziału w konkursie!

 

II Konkurs Fotograficzny FOTKA ZZA PŁOTKA 2010

Konkurs FOTKA ZZA PŁOTKA
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Turawa ( Powiat Opolski )
  • Telefon: 698 736 335
  • Strona Internetowa www.turawa.pl

Zapraszamy amatorów fotografii do wspólnej zabawy przy okazji drugiej edycji konkursu "Fotka zza płotka", który organizuje Młodzieżowa Rada Gminy Turawa. Fotografia to twoja pasja? - dobrze trafiłeś, w tym konkursie możesz spróbować swoich sił! Zapraszamy wszystkich niezależnie od wieku i miejsca zamieszkania. Każdy z Was może przysłać do nas swoje zgłoszenie!

Tegoroczny temat konkursu brzmi: "Najlepszy przyjaciel człowieka" Pozostawiamy uczestnikom pełną swobodę w interpretacji tematu, jak również w doborze techniki wykonywania zdjęć.

Na zgłoszenia czekamy do 23 grudnia 2010 pod adresem mailowym mrg.turawa@op.pl. Prace możecie też nadsyłać tradycyjną pocztą na adres: Kotórz Mały, ul. Opolska 16, 46 - 045 Turawa. Szczegóły dotyczące konkursu można uzyskać dzwoniąc na numer 698 736 335

Rozstrzygnięcie konkursu w styczniu 2011 roku. Zwycięzców poinformujemy osobiście. Lista nagrodzonych osób znajdzie się również na stronie www.turawa.pl

Czekają atrakcyjne nagrody ! - m. in. cyfrowa ramka na Twoje zdjecie!

Konkurs fotograficzny „Energia od nowa”

Konkurs fotograficzny „Energia od nowa”
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Opole , ul. Słowackiego 10 ( Powiat Opole )
  • Telefon: 774232911
  • E-mail: rcie@fundacja.opole.pl

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym „Energia od nowa”. Konkurs przeznaczony jest dla osób w wieku od 15 do 30 lat, amatorsko zajmujących się fotografią. Tematyka prac powinna dotyczyć sposobów zapobiegania zmianom klimatu, innowacyjnych pomysłów, które pomogą ochronić naszą planetę przed degradacją spowodowaną jej nadmierną i rabunkową eksploatacją. Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie trzy fotografie (na jednej płycie CD). Prace będą oceniane pod względem pomysłowości oraz pod względem technicznym. Do zdjęć nadesłanych na płytach należy dołączyć wypełnioną kartę zgłoszeniową (do pobrania poniżej). Fotografie należy przesłać na płytach CD pocztą do dnia 8 kwietnia 2011 r. na adres:

Dom Europejski - Regionalne Centrum Informacji Europejskiej
przy Fundacji Rozwoju Śląska oraz Wspierania Inicjatyw Lokalnych
ul. Słowackiego 10
45-364 Opole
 z dopiskiem Konkurs Fotograficzny „Energia od nowa”

 

Autorzy najlepszych zdjęć otrzymają nagrody rzeczowe (I miejsce: notebook, II miejsce: drukarka do zdjęć, III miejsce: iPod).

 

W razie pytań prosimy o kontakt: tel. 77/4232911, 77/4542621, e-mail: rcie@fundacja.opole.pl, fax. 77/4232896

Konkurs "Kroszonki Opolskie 2011"

Konkurs "Kroszonki Opolskie 2011"

W bieżącym roku Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu przy współpracy Oddziału Opolskiego Stowarzyszenia Twórców Ludowych organizuje kolejną XX edycję Wojewódzkiego Konkursu Plastyki Obrzędowej Kroszonki Opolskie 2011. Konkurs adresowany jest do mieszkańców woj. opolskiego – dorosłych oraz dzieci i młodzieży. Tegoroczna edycja odbędzie się w siedzibie Muzeum przy ul. Wrocławskiej 174, w dniach 15 marca (dorośli) i 16 marca (dzieci i młodzież). Konkurs rozpocznie się o godz. 10.30.

 Zgłoszenia dorosłych będą przyjmowane w sekretariacie bezpośrednio przed konkursem, natomiast opiekunowie dzieci i młodzieży są proszeni o zgłoszenia telefoniczne u p. Bogdana Jasińskiego w terminie do 11 marca (077 457 23 49, 077 474 30 21). Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w imprezie.

 

Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
przy współpracy Oddziału Opolskiego Stowarzyszenia Twórców Ludowych
ogłaszają konkurs zdobienia jaj wielkanocnych
pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Opolskiego

Kroszonki Opolskie 2011

 

REGULAMIN KONKURSU DLA DOROSŁYCH

 

1.     Celem konkursu jest dokumentowanie, kultywowanie i upowszechnianie plastyki obrzędowej związanej
z okresem Świąt Wielkanocnych.

 

2.     Konkurs adresowany jest do wszystkich mieszkańców województwa opolskiego, którzy ukończyli 16 lat.

 

3.     Konkurs odbędzie się 15 marca 2011 r. w godz. 10.30 – 13.30  
w sali  budynku Muzeum Wsi Opolskiej – Opole, ul. Wrocławska 174.

 

4.     Wymagania dotyczące uczestnictwa:

a) warunkiem przystąpienia do konkursu jest przyniesienie dwóch własnoręcznie zdobionych kroszonek, pisanek, oklejanek lub obszywanek oraz narzędzi do wykonania prac.

b) w czasie trwania konkursu uczestnik wykona – dodatkowo jedną pracę konkursową dowolną techniką zdobniczą taką, jak: pisanie woskiem, drapanie, trawienie, oklejanie lub obszywanie.

c) po zakończeniu przewodu konkursowego uczestnik przekazuje do oceny Jury trzy prace,
w tym jedną wykonaną podczas przewodu konkursowego

d) uczestnik winien zgłosić swój udział w biurze organizacyjnym konkursu w dniu przewodu konkursowego, najpóźniej do godz. 10.15.

 

5.     Informacje dotyczące oceny prac konkursowych:

a) prace oceniane będą według następujących kategorii:

    - wykonane techniką rytowniczą (drapane)

    - wykonane techniką batikową (pisane woskiem)

    - wykonane innymi technikami (np. trawione kwasem, oklejane, obszywanie)

Do oceny konkursowej będą dopuszczone prace wykonane wyłącznie techniką tradycyjną.

b) przy ocenie prac pod uwagę wzięte będą takie elementy jak:

    - zachowanie tradycyjnych motywów i kolorystyki

    - precyzja i dokładność wykonania

    - walory artystyczne

c) zgłoszone do konkursu prace przechodzą na własność organizatorów.

d) organizatorzy zastrzegają sobie prawo do reprodukowania prac w celach reklamowych.

 

6.     Nagrody

a) za najlepsze prace konkursowe zostaną przyznane nagrody, wyróżnienia oraz dyplomy w wysokości:

                              I   nagroda                      300,-zł  

                              II  nagroda                      250,-zł  

                              III nagroda                      200,-zł  

                              wyróżnienia                    100,-zł 

b) o przyznaniu nagród decyduje komisja konkursowa powołana przez organizatorów.

c) komisja konkursowa posiada prawo zmiany wysokości nagród i ich podziału.

 

7.     Wręczenie dyplomów, nagród i wyróżnień odbędzie się w dniu 17 kwietnia 2011 r., godz. 10.30
 (Niedziela Palmowa) w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu, podczas Jarmarku Wielkanocnego.

 

8.     Nagrodzone i wyróżnione prace będą prezentowane na wystawie pokonkursowej, której otwarcie nastąpi
w dniu 17 kwietnia 2011 r. (Niedziela Palmowa) w Muzeum Wsi Opolskiej, podczas imprezy plenerowej -Jarmark Wielkanocny.

 

9.     Wszelkie informacje związane z organizacją konkursu można uzyskać od poniedziałku do piątku,
w godz. 8.00 – 14.00, tel. 0774743021, 0774572349.

 

 

U W A G A: organizatorzy nie pokrywają kosztów przejazdu

 

REGULAMIN KONKURSU DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ

 

1.     Celem konkursu jest dokumentowanie, kultywowanie i upowszechnianie tradycji regionalnej związanej
z okresem Świąt Wielkanocnych.

 

2.      Konkurs adresowany jest do dzieci i młodzieży szkolnej do lat 16, uczęszczających do szkół województwa opolskiego

 

3.      Konkurs odbędzie się 16 marca 2011 r. w godz. 10.30 – 13.30,  
w sali budynku Muzeum Wsi Opolskiej - Opole, ul. Wrocławska 174.

 

4.      Warunki uczestnictwa:

a/ udział w konkursie należy zgłosić do dnia 11 marca br., w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu,
tel. 0774743021 lub 0774572349, o udziale w konkursie decyduje kolejność zgłoszeń.

b/ warunkiem przystąpienia do konkursu jest przyniesienie jednej własnoręcznie wykonanej pracy wykonanej techniką tradycyjną oraz jednego jaja gotowanego lub wydmuszki,
a także narzędzi do zdobienia.

c/ w czasie trwania konkursu uczestnik wykona jedną pracę konkursową dowolną, tradycyjną techniką zdobniczą taką, jak: pisanie woskiem, drapanie, trawienie lub oklejanie tradycyjnymi materiałami.

d/ po zakończeniu przewodu konkursowego uczestnik przekazuje do oceny Jury dwie prace, w tym jedną wykonaną podczas przewodu konkursowego.

 

5.      Informacje dotyczące prac konkursowych.

a/ prace oceniane będą w dwóch kategoriach wiekowych: do 12 lat oraz od 13 do 16 lat,
według technik wykonania:

- wykonane techniką rytowniczą (drapane)

- wykonane techniką batikową (pisane woskiem)

- wykonane innymi tradycyjnymi technikami (np. trawione kwasem, oklejane sitowiem).

Do oceny konkursowej będą dopuszczone prace wykonane wyłącznie techniką tradycyjną.

b/ Podczas oceny pod uwagę wzięte będą takie elementy, jak:

 - zachowanie tradycyjnych motywów i kolorystyki,

 - precyzja i dokładność wykonania,

 - walory artystyczne

c/ zgłoszone do konkursu prace przechodzą na własność organizatorów.

d/ organizatorzy zastrzegają sobie prawo do reprodukowania prac w celach reklamowych.

6.      Nagrody:

a/ za najlepsze prace konkursowe zostaną przyznane nagrody rzeczowe, wyróżnienia oraz dyplomy:

I    nagroda         o wartości        150,- zł  

II   nagroda         o wartości        120,- zł  

III  nagroda          o wartości        100,- zł  

wyróżnienia         o wartości          50,- zł 

b/ o przyznaniu nagród decyduje komisja konkursowa powołana przez organizatorów.

c/ komisja konkursowa zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości nagród i ich podziału.

 

7.     Wręczenie dyplomów, nagród i wyróżnień odbędzie się w dniu 17 kwietnia 2011 r. o godz. 10.30
- Niedziela Palmowa - w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu podczas Jarmarku Wielkanocnego.

8.     Nagrodzone i wyróżnione prace będą prezentowane na wystawie pokonkursowej, której otwarcie nastąpi w dniu 17 kwietnia 2011 r. - Niedziela Palmowa - w Muzeum Wsi Opolskiej, podczas imprezy plenerowej Jarmark Wielkanocny.

 

9.     Wszelkie informacje związane z organizacją konkursu można uzyskać od poniedziałku do piątku,
w godz. 8.00 – 14.00, tel. 077 4743021, 077 4572349.

 

U W A G A: organizatorzy nie pokrywają kosztów przejazdu

Konkurs foto: Obiekty zabytkowe Doliny Małej Panwi

Konkurs foto: Obiekty zabytkowe Doliny Małej Panwi
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Zawadzkie , ul. Księdza Wajdy 1 ( Powiat Strzelecki )
  • Telefon: 77 4561309

Oddział Zakładowy PTTK „Huta Andrzej” w Zawadzkiem przy współudziale Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem, Urzędu Miasta i Gminy w Kolonowskiem, Nadleśnictwa w Zawadzkiem organizuje konkurs fotograficzny pt. "Obiekty zabytkowe Doliny Małej Panwi".

Regulamin konkursu :

1. Tematem konkursu  są obiekty zabytkowe i inne godne utrwalenia, na terenie gmin Doliny Małej Panwi.  

2. Każdy uczestnik konkursu powinien przesłać 2 do 3 zdjęć kolorowych wg założonej tematyki. Format zdjęć – minimalny 15 x 21 cm.

3. Zdjęcia z opisem należy przesłać na adres Oddziału PTTK w Zawadzkiem do dnia 13 grudnia 2010 r. (opis powinien zawierać: imię, nazwisko, wiek i adres autora oraz tytuł zdjęcia).

4. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 grudnia 2010r.

5. Nadesłane zdjęcia przechodzą na własność O/Z PTTK w Zawadzkiem - będą eksponowane na wystawach.

Za najlepsze zdjęcia przewidziano nagrody – wydawnictwa o tematyce krajoznawczo-turystycznej.

 

ORGANIZATORZY ZAPRASZAJĄ DO UDZIAŁU W KONKURSIE

Konkurs fotograficzny "Pod polskim dachem"

Konkurs fotograficzny "Pod polskim dachem"

Lubisz zwiedzać eleganckie pałacowe wnętrza? A może najlepiej czujesz się w otoczeniu swojskich wiejskich chat? Zajrzyjmy razem pod polskie dachy! Weź udział w konkursie i przyślij zdjęcie ulubionej rezydencji , czyli zamku, pałacu, dworu, willi lub… urokliwej chaty.
Spróbuj uchwycić klimat dawnych salonów, lub tradycyjnych prostych wiejskich domostw, krytych strzechą czy bielonych wapnem, ale pozostających na swoim miejscu, a więc nieprzeniesionych do skansenów! Tych już niewiele się zachowało. Zainteresował Cię jakiś detal? A może zachwycił park? Przyślij zdjęcie wnętrz lub otoczenia. Archiwalne ryciny i pocztówki mile widziane! Dla najwytrwalszych i najzdolniejszych tropicieli codzienności mieszkańców mniej lub bardziej znanych zabytków mamy cenne nagrodyplecaki, aparat, dyktafon, GPS oraz bony zakupowe i vouchery!

Wejdź na stronę konkursu

Sponsorzy nagród: Cristobal.pl, cyfrowe.pl, garmin24.pl, Kopalnia Soli Wieliczka „Trasa Turystyczna”, Olympus, Pajak Sport, torbyfoto.pl

Konkurs fotograficzny - "Wakacje w Gminie Pokój"

Konkurs fotograficzny - Wakacje w Gminie Pokój
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Pokój ( Powiat Namysłowski )
  • Strona Internetowa www.gminapokoj.pl

REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
“ WAKACJE W GMINIE POKÓJ”

 

W związku z coroczną publikacją kalendarza wieloplanszowego zapoczątkowaną w roku 1994 Wójt Gminy Pokój zaprasza do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym pt. „Wakacje w Gminie Pokój". Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czterech podkategoriach:

 

1. Rodzinne spędzanie wolnego czasu,
2. Aktywny wypoczynek na wsi – wycieczki piesze i rowerowe,
3. Odpoczynek na łonie natury - obserwacja zwierząt oraz roślin /mile widziane zdjęcia makro,
4. Dzieci i ich pupile,

Wszystkie zdjęcia muszą być wykonane na terenie Gminy Pokój.

Prace laureatów konkursu zostaną zaprezentowane na ramach Kalendarza Gminnego na rok 2011, ekspozycja zdjęć będzie również wyeksponowana w Gminnym Ośrodku Kultury Sportu i Rekreacji, serwisach internetowych oraz w wydawnictwach lokalnych.

Prace fotograficzne w wersji papierowej format min. 10 x 15 lub w wersji elektronicznej prosimy dostarczyć osobiście lub przesłać w usztywnionych kopertach z dopiskiem:
Konkurs – „Wakacje w Gminie Pokój”
w nieprzekraczalnym terminie 30 września 2010 r. na adres:

Urząd Gminy Pokój
ul. Sienkiewicza 8
46-034 Pokój
z dopiskiem:     Konkurs – „ Wakacje w Gminie Pokój”

CZAS TRWANIA KONKURSU
15 lipiec 2010 r. do 30 września 2010 r.

CELE KONKURSU
Promocja Gminy Pokój oraz jej walorów przyrodniczych

UCZESTNICY KONKURSU
Wszyscy.
 
TEMATYKA PRAC
1.    Rodzinne spędzanie wolnego czasu,
2.    Aktywny wypoczynek na wsi – wycieczki piesze i rowerowe
3.    Odpoczynek na łonie natury - obserwacja zwierząt oraz roślin
4.    Dzieci i ich pupile

FORMAT PRAC – PRACE FOTOGRAFICZNE
1.    Odbitki kolorowe lub czarno - białe o minimalnym formacie 10x15 cm
2.    Prace w wersji elektronicznej na CD lub DVD w formacie JPG.
3.    Można przesłać do 5 pojedynczych zdjęć do każdej kategorii tematycznej.
4.    Nie dopuszcza się zdjęć przetwarzanych komputerowo.
5.    Na odwrocie każdej z prac należy umieścić imię i nazwisko autora, czytelny opis zawierający tytuł pracy i miejsce wykonania.
6.    Do prac należy załączyć oświadczenie stanowiący załącznik do niniejszego regulaminu.
TERMIN ZGŁASZANIA PRAC
Prace należy dostarczyć osobiście lub przesyłać w usztywnionych kopertach
w nieprzekraczalnym terminie 30 września 2010 r. na adres:

Urząd Gminy Pokój
ul. Sienkiewicza 8
46-034 Pokój
z dopiskiem:     Konkurs – „ Wakacje w Gminie Pokój”

Prace przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 w pokoju nr 40

ZASADY KONKURSU
1.Zdjęcia przesyłane na konkurs muszą być wykonane na terenie Gminy Pokój.
2.Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin oraz zapewnia, że:
- posiada pełnię praw autorskich do każdej zgłoszonej pracy,
- nie narusza praw autorskich osób trzecich,
- nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych.
3.Prace laureatów konkursu nie podlegają zwrotowi,
4.Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania nadesłanych prac
w działaniach promocyjnych na rzecz Gminy Pokój.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.    Wzięcie udziału w Konkursie (przesłanie prac) jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie danych osobowych Uczestnika zgodnie z przepisami Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
2.    Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za zgodność z prawdą danych nadesłanych wraz z pracami. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności prawnej za skutki podania przez Uczestnika nieprawdziwych bądź cudzych danych.
3.    Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności prawnej za naruszenie praw autorskich innych osób przez Uczestników Konkursu.
4.    Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do skrócenia, przedłużenia, przerwania lub odwołania Konkursu bez podania przyczyn.
5.    Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu i może on być zmieniany przez Organizatorów w dowolnym czasie poprzez zamieszczenie zmian na stronie internetowej www.gminapokoj.pl. Wszelkie zmiany do regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na ww. stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.
6.    We wszystkich sprawach nieobjętych niniejszym regulaminem decydują Organizatorzy.

NAGRODY:
Laureaci konkursu otrzymają zestaw promocyjnych gadżetów Gminy Pokój

 

 

 

Regulamin i oświadczenie dostępne na www.gminapokoj.pl

Konkurs fotograficzny pt. „Droga św. Jakuba”

Nyska Droga św. Jakuba | Konkurs fotograficzny pt. „Droga św. Jakuba”
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Nysa ( Powiat Nyski )

Samorząd Województwa Opolskiego we współpracy ze Wspólnotą Autonomiczną Galicii w Hiszpanii, organizuje konkurs fotograficzny pt. „Droga św. Jakuba”, który ma na celu promowanie turystyki pielgrzymkowej oraz walorów województwa opolskiego.
Do uczestnictwa zapraszamy osoby fotografujące oraz pielgrzymujące po Opolszczyźnie i do katedry w Santiago de Compostela.

Zdjęcia nadesłane do konkursu (do dnia 29 października 2010r) powinny być tematycznie związane z pielgrzymką w opolskiej części Drogi św. Jakuba.
Uczestnik może zgłosić maksymalnie do 10 zdjęć w każdej kategorii, w formie wydruku (15x21 cm) oraz na płycie CD wraz z opisem i formularzem zgłoszeniowym.
Zwycięskie i wyróżnione zdjęcia zostaną zaprezentowane podczas wystawy w Urzędzie Marszałkowskim oraz w materiałach promocyjnych.
Koordynatorem konkursu jest Departament Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Informacje na temat Drogi św. Jakuba dostępne są na stronach: www.mypielgrzymi.com, www.camino.net.pl, www.lesnica.pl, www.nysa.pl, www.gogolin.pl
W załącznikach znajdziecie Państwo regulamin konkursu, formularz zgłoszeniowy oraz mapę Opolskiej Drogi św. Jakuba.

Biuro Promocji
Magdalena Wacławczyk

 

Formularz zgłoszeniowy, mapa Opolskiej Drogi św. Jakuba oraz regulamin konkursu do pobrania na stronie www.um.nysa.pl

Konkurs fotograficzny „MOJE MIASTO – GRODKÓW”

Konkurs fotograficzny „MOJE MIASTO – GRODKÓW”
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Grodków , ul. Kasztanowa 16 ( Powiat Brzeski )

OŚRODEK  KULTURY I REKREACJI W GRODKOWIE

  GRODKOWSKI FOTO – KLUB

ogłaszają

KONKURS FOTOGRAFICZNY 2011 pt.

 „MOJE MIASTO – GRODKÓW

ARCHITEKTURA   LUDZIE   WYDARZENIA

 

 

1.            Konkurs adresowany jest do wszystkich fotografujących.

2.            Technika zdjęć dowolna.

3.            Zdjęcia wykonane w latach 2006 - 2011 tematycznie związane z miastem i gminą Grodków.

4.            Do konkursu można zgłaszać do 10 zdjęć o minimalnym formacie 18x24 cm.

5.            Przyjmowane są wyłącznie prace uprzednio nienagrodzone, będące dziełem autora, który zgłasza się jako uczestnik konkursu.

6.            Prace należy przesłać na adres organizatora: Ośrodek Kultury i Rekreacji ul. Kasztanowa 16 49-200-Grodków do dnia 20.05.2011r.

7.            Fotografie nie podklejone, opatrzone na odwrocie napisem : imię i nazwisko autora, wiek, adres, mail, nr telefonu, tytuł pracy, rok i miejsce wykonania.

8.            Prace nagrodzone, wyróżnione i zakwalifikowane do wystawy pokonkursowej przechodzą na własność organizatora.

9.            Fotografie ocenia Jury powołane przez organizatora i jego decyzje są ostateczne.

10.          Nagrody za miejsca I,II,III i wyróżnienia rzeczowe o łącznej wartości 1.500 zł.

11.          Ogłoszenie wyników i wręczanie nagród odbędzie się podczas otwarcia wystawy w dniu 30.05.2011r. o godz. 18.00 w Domu Kultury w Grodkowie.

12.          Prace nie nagrodzone zostaną zwrócone autorowi, jeżeli dołączy takie zastrzeżenie.

13.          Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej reprodukcji prac w materiałach reklamowych.

14.          Informacji w sprawie konkursu udziela Wiesław Dubaniowski OKiR Grodków, tel/fax 077/4155329, 662 23 82 43

Konkurs „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”

Konkurs „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Łosiów , ul. Główna 1 ( Powiat brzeski )
  • Strona Internetowa www.odnowawsi.eu

Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego oraz Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego we współpracy z Opolskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego w Łosiowie ogłaszają XI edycję Konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”. Celem Konkursu jest identyfikacja i promocja tradycyjnej, regionalnej żywności oraz upowszechnianie wiedzy o niej.

Tegoroczna edycja konkursu zostanie przeprowadzona w dwóch kategoriach: na najlepszy regionalny produkt żywnościowy oraz najlepszą potrawę regionalną. Finał Konkursu odbędzie się w dniu 31 lipca 2011 r. podczas VI Festiwalu Folklorystycznego w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu – Bierkowicach.

Regulaminy i karty zgłoszeniowe dostępne są poniżej oraz na stronach: www.odnowawsi.eu, www.oodr.pl, www.muzeumwsiopolskiej.pl.

Dokumentację należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 lipca 2011 r. z dopiskiem „Konkurs Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów” do Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie na adres:
ul. Główna 1
49-330 Łosiów,
tel. 77 412 53 27 wew. 259, 260, 261

Międzynarodowy Konkurs Młodych Artystów FAI

Międzynarodowy Konkurs Młodych Artystów FAI

Zachęcamy do wzięcia udziału w Międzynarodowym Konkursie Młodych Artystów FAI. Tegoroczny temat brzmi: "50 Lat Załogowych Lotów Kosmicznych".

Głównym celem konkursu ogłoszonego przez Międzynarodową Federację Lotniczą (FAI) jest promocja sportów lotniczych oraz lotnictwa i astronautyki.

Z upoważnienia Aeroklubu Polskiego organizatorem konkursu dla regionu opolskiego jest Stowarzyszenie Modelarzy Opolszczyzny FENIKS oraz Ośrodek Kultury i Rekreacji w Grodkowie. W konkursie plastycznym mogą wziąć udział dzieci i młodzież w wieku 6-17 lat. Prace przyjmowane są do 15 lutego 2011 roku. Należy je przesłać lub dostarczyć osobiście do Domu Kultury w Grodkowie.

O plebiscycie, konkursach i nagrodach

Perły w Koronie Województwa Opolskiego 2010
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres:

Znasz najpiękniejszy pałac na Opolszczyźnie? Masz ulubiony zamek? Wyraź to głosując na swoją perełkę w regionalnym plebiscycie Perły w Koronie 2010. Podziel się z innymi opinią, napisz komentarz - nagrody czekają.

Pod hasłem Perły w Koronie promujemy regionalne atrakcje turystyczne. Akcja prowadzona jest równolegle w kilkunastu oddziałach portalu naszemiasto.pl. Przez całe wakacje. Wybieraliśmy już największe atrakcje regionu oraz perły architektury i niezwykłe budowle. W trzeciej edycji opolskiego plebiscytu zachęcamy Was do głosowania na zamki i pałace. Patronami akcji są: Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna i www.palaceslaska.pl, partnerami – wydawnictwa Demart, Bezdroża i PolskaTurystyczna.pl.

Głosowanie na stronach portalu naszemiasto.pl trwa od 1 lipca. Przez dwa tygodnie poprzedzające czas wyborów przyjmowaliśmy propozycje Czytelników. W Waszych rękach jest los opolskich perełek oraz certyfikaty sygnowane przez naszemiasto.pl i OROT. Dziesięciu laureatów poznamy 1 września.

Internauci, którzy na stronach plebiscytowych pozostawią nie tylko swoje głosy, ale także opinie i komentarze
(koniecznie z adresem e-mail dopisanym w rubryce „dodaj komentarz”),
mogą liczyć na atrakcyjne nagrody - docenimy najciekawsze wpisy.

Głosujemy, komentujemy i kibicujemy opolskim perełkom do 31 sierpnia.

 

O plebiscycie, konkursach i nagrodach 

Opolskie Perły w Koronie 2010

Perły w Koronie Województwa Opolskiego 2010
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres:

Szanowni Państwo mamy zaszczyt Państwa zaprosić do wzięcia udziału w konkursie Opolskie Perły w Koronie 2010

 Propozycją Opolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej było aby tegoroczna edycja konkursu została poświęcona prawdziwym perłom Śląska Opolskiego czyli pałacom i zamkom.

Udało się, wchodząc na link: Opolskie Perły w Koronie 2010 

mogą Państwo oddać swój głos na Państwa zdaniem najciekawsze i najpiękniejsze obiekty opolszczyzny.

Dla tych osób, które uzasadnią swój wybór czekają atrakcyjne nagrody.

 

Zapraszamy wszystkich do głosowania!

Regulamin konkursu "Cała historia w jednym kadrze"

Cała historia w jednym kadrze

Regulamin

1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA KONKURSU
1.1. Organizatorem Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficzny ,,Cała historia w jednym kadrze” zwanego dalej ,,Konkursem’’ jest firma Demart S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Poczty Gdańskiej 22a wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000285820, kapitał zakładowy: 8.500.000,00 PLN, kapitał wpłacony w całości, NIP: 522-263-58-65, zwana dalej ,,Organizatorem’’.
1.2. Konkurs rozpocznie się w dniu 19 lipca 2010 r. i trwać będzie do dnia 23 września 2010 r. Zgłoszenia uczestników do Konkursu będą przyjmowane w okresie 19 lipca 2010 r. do 23 września 2010 r.
1.3. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi do dnia 30 września 2010 r.

2. WARUNKI UCZESTNICTWA
2.1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej „Uczestnik”).
2.2. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy i współpracownicy Organizatora
2.3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zarejestrowanie się Uczestnika na stronie konkursu http://www.polskaniezwykla.pl/konkurs/ i przysłanie za pomocą umieszczonego tam formularza maksymalnie 8 zdjęć.
2.4. Uczestnik Konkursu zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Konkursu. Spełnienie warunku uczestnictwa w Konkursie, wskazanego w ust. 2.3. oznacza akceptację wszystkich punktów Regulaminu Konkursu.
2.5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych, m.in. wskutek awarii łączy internetowych czy systemu Uczestnika.
2.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem prawa do nagrody.
2.7. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

3. KONKURS
3.1. Zdjęcia oceniane będą w kategoriach: człowiek – takie życie, wokół człowieka.

4. ZASADY KONKURSU
4.1. Do Konkursu mogą być zgłaszane tylko fotografie wykonane osobiście przez Uczestnika, do których przysługują Uczestnikowi nieograniczone autorskie prawa osobiste i majątkowe, a także nie naruszające praw właścicieli do wizerunków obiektów zastrzeżonych w Urzędzie Patentowym.
4.2. Uczestnik zgłasza fotografie do Konkursu po zarejestrowaniu się i zalogowaniu na stronie internetowej Konkursu www.polskaniezwykla.pl/konkurs, zgodnie z pkt. 2.3 Regulaminu.
4.3. Każdy Uczestnik ma prawo zgłosić maksymalnie 8 zdjęć.
4.4. Fotografie muszą spełniać następujące wymagania techniczne:
a) format zapisu: JPG,
b) max waga 8 mb
4.5. Do każdej fotografii Uczestnik jest zobowiązany dołączyć następujące informacje:
a) tytuł fotografii
b) krótki opis zdjęcia
4.6. Zgłoszenie fotografii do Konkursu jest równoznaczne z oświadczeniem Uczestnika, że przysługują mu nieograniczone autorskie prawa osobiste i majątkowe do tych fotografii i że ponosi on wszelką odpowiedzialność za złamanie tych praw.
4.7. W przypadku gdy na zgłaszanych zdjęciach widnieją rozpoznawalne osoby Uczestnik jest zobowiązany uzyskać zgodę tych osób na opublikowanie i publiczną prezentację fotografii i móc na żądanie Organizatora przedstawić taką zgodę na piśmie.
4.8. Zgłoszenie fotografii do Konkursu jest równoznaczne z udzieleniem przez Uczestnika zgody na prezentowanie zgłoszonych fotografii na stronach internetowych należących do Organizatora
4.9. Konkurs jest moderowany przez Organizatora. Moderacja w Konkursie polega na prawie Organizatora do niedopuszczeniu do konkursu, bez konieczności poinformowania o tym Uczestnika, fotografii, która:
a) narusza prawo obowiązujące w Polsce
b) narusza prawa i uczucia osób trzecich
c) zawiera treści powszechnie uznane za społecznie niewłaściwe i naganne moralnie (np. fotografie zawierające treści obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, nawołujące do nienawiści i przemocy)
d) zawiera wizerunki obiektów, będących znakami zastrzeżonymi w Urzędzie Patentowym
e) zawiera treści o charakterze komercyjnym (reklamy)
f) nie spełnia podstawowych wymagań technicznych, w tym określonych w pkt. 4.4
g) lub podstawowych wymagań artystycznych
h) narusza inne postanowienia zawarte w Regulaminie Konkursu.
4.10. Usunięte przez Moderatorów fotografie wliczają się do limitu 8 fotografii, jakie każdy Uczestnik ma prawo wystawić w Konkursie.
4.11. Uczestnik ma prawo wycofać zgłoszone fotografie wyłącznie w czasie trwania Konkursu.
4.12. W przypadku rażącego lub wielokrotnego naruszenia zasad wymienionych w punkcie 4.9 Moderatorzy mają prawo wykluczyć Uczestnika z Konkursu.

5. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU I NAGRODY
5.1. Ocena nadesłanych fotografii dokonywana będzie przez Jury powołane przez Organizatora.
5.2. Jury biorąc pod uwagę wartość techniczną i artystyczną fotografii przyzna nagrody za:
a) I miejsce w konkursie
b) II miejsce w konkursie
c) dowolną liczbę wyróżnień
5.3. Organizator ma prawo do nie przyznania nagród za dowolne miejsce w konkursie.
5.4. Nagrodami w konkursie ufundowanymi przez Organizatora są:
I miejsce - aparat fotograficzny Canon EOS 550D z obiektywem 18-55 mm
II miejsce – aparat Canon PowerShot SX 210
Wyróżnienia: Przewodniki z serii Polska Niezwykła wydawnictwa Demart. Atlasy historyczne: Dzieje Polski i Dzieje Świata
5.5. Nagrody w Konkursie nie można zamienić na inną nagrodę, ani na ekwiwalent pieniężny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady nagrody ani nie udziela gwarancji jej jakości. Wszelkie reklamacje dotyczące nagrody należy zgłaszać do jej producenta lub sprzedawcy.
5.6. Zwycięzcy Konkursu nie mogą przenieść prawa do otrzymania nagrody na osoby trzecie.

6. OGŁOSZENIE WYNIKÓW I WYDANIE NAGRÓD.
6.1. Rozstrzygnięcie Konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej Konkursu http://www.polskaniezwykla.pl/konkurs dnia 30 września 2010r.
6.2. Niezależnie od powyższego, zwycięzcy Konkursu zostaną w dniu rozstrzygnięcia Konkursu powiadomieni przez Organizatora o przyznaniu im nagród pocztą elektroniczną (e-mail) i, aby otrzymać nagrodę, Uczestnik zobowiązany jest w ciągu 5 dni od daty otrzymania wiadomości przesłać wiadomość zwrotną zawierającą Jego dane adresowe.
6.3. Nagrody zostaną przesłane indywidualnie do każdego ze Zwycięzców drogą pocztową.
6.4. W przypadku braku możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą lub nie spełnienia wymogów podanych w ust.6.2, nagroda przepada.
6.5. Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych (imienia, nazwiska i adresu zamieszkania) będzie przyczyną odmowy wydania Uczestnikowi nagrody w przypadku wygranej.
6.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika nagrodzonego w Konkursie.
6.7. Nagrody nieodebrane przepadają jeśli dwie próby dostarczenia za pośrednictwem przesyłki pocztowej okażą się nieskuteczne.
6.8. Obowiązek zapłacenia podatku dochodowego od nagród w Konkursie leży po stronie laureata Konkursu zgodnie z art.30 ust. 1 pkt. 2 w związku z art. 41 ust.7 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Podatek od nagrody należy uiścić nie później niż w dniu jej odebrania. Informacja o konieczności zapłaty podatku od nagrody zostanie przekazana Uczestnikowi Konkursu wraz z informacją o zdobyciu nagrody w Konkursie.
6.9.Organizator konkursu zobowiązany jest potrącić podatek w wysokości 10% wartości wygranej w konkursie przed udostępnieniem nagrody (art.41 ust 7 ustawy PDOF) i przekazania go na rachunek US właściwego wg. miejsca zamieszkania płatnika w terminie do dnia 20 miesiąca nastepnego po miesiącu, w którym potrącono podatek i przekazać deklarację PIT-8AR w terminie do 31 stycznia 2011.
6.10. Wysyłając zgłoszenie do Konkursu uczestnicy wyrażają zgodę na przeprowadzenie Konkursu zgodnie z niniejszym Regulaminem. Ponadto uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na opublikowanie swojego imienia, nazwiska i miejscowości zamieszkania, informacji o otrzymanej nagrodzie na stronach internetowych Organizatora i w publikacjach wydawniczych Organizatora oraz w innych środkach masowego przekazu, na potrzeby związane z podaniem wyników Konkursu.
6.11. Wysyłając zgłoszenie na Konkurs uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych do celów Konkursu oraz dla usprawiedliwionych celów administratora danych, mając jednocześnie prawo wglądu do nich i do ich poprawiania.

7. PRAWA AUTORSKIE
7.1. Uczestnik Konkursu poprzez dokonanie zgłoszenia, oświadcza, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie oraz prawa pokrewne do zdjęć, a także, że wszystkie osoby występujące lub uwiecznione na zdjęciach, w tym Uczestnik, wyrażają zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie ich wizerunku w sposób określony w Regulaminie,
7.2. Uczestnik upoważnia nieodpłatnie Organizatora do korzystania (w sposób nieograniczony czasowo i terytorialnie) w dowolnym celu, a w szczególności choć niewyłącznie w wydawnictwach i pozostałych mediach Organizatora, w zakresie wszystkich pól eksploatacji obejmujących w szczególności:
a. utrwalenie i zwielokrotnienie poligraficzne lub podobną techniką, a także utrwalenie w części lub w całości i zwielokrotnienie plastyczne, fotograficzne, utrwalenie i zwielokrotnienie audiowizualne, w formie zapisu cyfrowego, magnetycznego, niezależne od standardu, systemu lub formatu,
b. wprowadzenie do pamięci komputera,
c. nagrywanie na urządzeniach służących do wielokrotnego odtwarzania za pomocą nośników obrazu, nie wyłączając nośników cyfrowych i/lub optycznych, w tym powielanie, rozpowszechnianie i odtwarzanie zdjęć, a także innego ich używania zgodnie z postanowieniami Regulaminu,
d. wprowadzenie do obrotu, rozpowszechnianie i dzierżawa, najem, użyczenie, elektroniczne udostępnienie na zamówienie egzemplarzy oraz ich kopii, nie wyłączając wykorzystania techniki multimedialnej, sieci internet, sieci komórkowych i innych sieci tego rodzaju lub działających podobnie,
e. nadanie przekazywanie, odtwarzanie i emitowanie w audycjach w środkach masowego przekazu, po utrwaleniu na nośnikach obrazu,
f. nadawanie, przesyłanie lub udostępnianie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przy pomocy jakichkolwiek środków technicznych, retransmisję przewodową lub bezprzewodową przy pomocy jakichkolwiek środków technicznych, w tym za pośrednictwem satelity, niezależnie od standardu, systemu lub formatu,
g. wykorzystanie do celów marketingowych i/lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, product placement, public relations, promocji sprzedaży Organizatora;
h. inne przypadki rozpowszechniania utworu, w tym wyświetlanie lub publiczne odtwarzanie zdjęć i ich utrwaleń, w tym w szczególności wyświetlanie w kinach, inne przypadki publicznego odtwarzania, w tym na ekranach diodowych w jakichkolwiek miejscach, udostępnianie lub przesyłanie za pomocą;
i. dokonywanie opracowań zdjęć, w tym prawo dokonywania obróbki komputerowej oraz wprowadzania zmian i modyfikacji zdjęć, w szczególności ze względu na wymogi techniczne związane z określonymi powyżej sposobami rozpowszechniania i publicznego rozpowszechniania utworu, jak również wykorzystywania takich opracowań i zezwalania na wykorzystywanie opracowań.
7.3. Uczestnik wyraża zgodę na oznaczenie autorstwa zdjęć rozpowszechnianych zgodnie z niniejszym Regulaminem.
7.4. Uczestnik wyraża zgodę na publikowanie i rozpowszechnianie następujących danych: imię, nazwisko i/lub pseudonim/nick, miejsce zamieszkania, przy czym wyraża również zgodę na korzystanie ze zdjęć, w tym w szczególności jego publiczne udostępnianie anonimowo, w celach marketingowych związanych z ofertami i komunikacją Organizatora,
7.5. Ponadto Uczestnik zrzeka się jakiegokolwiek wynagrodzenia za korzystanie ze zdjęć zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie zdjęć na stronie internetowej oraz inne przypadki publicznego udostępniania zdjęć.
7.6. Uczestnik Konkursu dodatkowo zapewnia, że osoby występujące lub uwiecznione na zdjęciach, a także ewentualni współtwórcy, nie będą dochodzić od Organizatora wynagrodzenia za korzystanie ze zdjęć zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym w szczególności wynagrodzenia za rozpowszechnianie zdjęć na stronie internetowej oraz inne przypadki publicznego udostępniania zdjęć, nie będą także wykonywały autorskich praw osobistych lub, odpowiednio, praw osobistych artysty wykonawcy, a w szczególności nie będą domagali się wskazywania i sposobu wskazywania ich jako współautora czy wykonawcy.
7.7. Organizatorowi przysługuje prawo zatrzymania nadesłanych na Konkurs plików zdjęciowych, których własność przechodzi nieodpłatnie na Organizatora z chwilą wydania.
7.8. W przypadku wystąpienia wobec Organizatora przez osoby trzecie z roszczeniami z tytułu naruszenia praw autorskich lub dóbr osobistych osób trzecich związanych z korzystaniem ze zdjęć, Uczestnik pokryje koszty i zapłaci odszkodowania związane z roszczeniami takich osób.
7.9. Upoważnienia opisane w ust. 7 niniejszego Regulaminu są nieograniczone czasowo i terytorialnie i obejmują prawo do udzielenia sublicencji.

8. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
8.1. W przypadku zastrzeżeń Uczestników co do zgodności przebiegu Konkursu z niniejszym Regulaminem lub obowiązującym prawem, uczestnicy mogą zgłosić reklamację na piśmie w ciągu 7 dni od dnia publikacji wyników Konkursu. Reklamacja musi być przesłana listem poleconym na adres Organizatora podany w pkt. 1.1 powyżej z dopiskiem ,,Konkurs Fotograficzny – Reklamacja’’ Po upływie powyższego terminu, reklamacje nie będą rozpatrywane.
8.2. Prawidłowo zgłoszone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w ciągu 30 dni od ich zgłoszenia. Organizator rozpatrzy zgłoszone reklamacje i poinformuje pisemnie zgłaszającego reklamacje o zajętym stanowisku.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Regulamin znajduje się do wglądu w sekretariacie Organizatora, to jest w Warszawie przy ul. Poczty Gdańskiej 22a oraz na stronie internetowej Konkursu www.polskaniezwykla.pl/konkurs
9.2. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail konkursu: konkurs@polskaniezwykla.pl
9.3. Złamanie ustaleń regulaminu Konkursu przez Uczestnika będzie oznaczało jego wykluczenie z uczestnictwa w Konkursie
9.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
9.5. Nadesłane na Konkurs dane osobowe uczestników mogą być przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu wykonania ich obowiązków związanych z Konkursem oraz w celach informacyjno-marketingowych Organizatora. Dane będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133/97, poz. 883). Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

To były festiwale! Wojewódzki Konkurs dotyczący Krajowych Festiwali Piosenki Polskiej w Opolu.

To były festiwale! Wojewódzki Konkurs dotyczący Krajowych Festiwali Piosenki Polskiej w Opolu.

Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu

zaprasza do wzięcia udziału w:

Wojewódzkim konkursie
dotyczącym Krajowych Festiwali Piosenki Polskiej w Opolu.


Niezapomniany koncert?
Zabawna sytuacja? Spotkanie z artystą?
Podziel się z nami swoimi wspomnieniami,
nagraniami, fotografiami - atrakcyjne nagrody czekają!

 

szczegóły w siedzibie Muzeum i na www.muzeumpiosenki.pl

organizator: Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu
ogłoszenie konkursu: 10 września 2010 r.
termin nadsyłania prac: 30 listopada 2010 r.
Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu, pl. Kopernika 1, 45-040 Opole
tel./fax 77 441 34 86, 544 12 34
www.muzeumpiosenki.pl, poczta@muzeumpiosenki.pl

 

To były festiwale. Rozstrzygnięto konkurs na wspomnienia.

To były festiwale! Wojewódzki Konkurs dotyczący Krajowych Festiwali Piosenki Polskiej w Opolu.
  • Kategoryzacja (gwiazdki): brak
  • Adres: Opole , ul. Plac Kopernika 1 ( Powiat Opole )

Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu rozstrzygnęło wojewódzki konkurs na festiwalowe wspomnienia "To były festiwale”. I nagrodę otrzymał Marcin Kaczmarek, II nagrodę zdobyła Justyna Weigt - oboje za prace literackie.

Wręczenie nagród nastąpi 14 lutego br. w Studiu M Radia Opole podczas spotkania i koncertu Andrzeja Rybińskiego. Zwycięzcy konkursu otrzymają netbook i kamerę cyfrową.

Na konkurs można było nadsyłać prace literackie, zdjęcia, materiały filmowe oraz nagrania dźwiękowe.

MPP zamierza w przyszłym roku kontynuować konkurs - być może będzie on miał już charakter ogólnopolski, a nie wojewódzki, jak w pierwszej edycja.

Przysłane na konkurs prace wzbogacą zbiory muzeum.

Wakacyjny konkurs fotograficzny

Wakacyjny konkurs fotograficzny w OKiR w Grodkowie

WAKACYJNY KONKURS FOTOGRAFICZNY

Zmruż oczy i przypomni sobie najpiękniejsze lato, które przeżyłeś… Niepowtarzalne chwile, które układają się w proste obrazki. Za ich pomocą mógłbyś poczuć letni ciepły deszcz na rozgrzanych ramionach, wiatr trzepoczący we włosach podczas spacerów po polnych ścieżkach lub nawet usłyszeć śmiech dzieciaków grających w gumę przed blokiem. Siedzisz  na podwórkowym trzepaku, jeździsz na rowerze do późnego wieczora, pochłaniasz z kolegami tony słonecznika, rozgrywasz mecz życia na boisku w pobliżu domu lub trzymasz pierwszy raz za rękę swoją sympatię… Weź aparat! Uwiecznij takie obrazy, które najlepiej prezentują  atmosferę  wakacji. Zrób zdjęcie, które mogłoby być wspomnieniem, do którego się wraca. Może to być zupełny szczegół, coś co tylko dla ciebie jest ważne, ale pokaż to w wyjątkowy sposób. Niech fotografia stanie się zabawą. Fotografie można wykonywać  wysokiej klasy aparatem albo telefonem komórkowym – ograniczeń nie ma!

Zdjęcia mogą wpływać  do Domu Kultury w formie elektronicznej w dobrej jakości, na adres kontaktokir@interia.pl , wraz z danymi autora zdjęć: imię nazwisko, adres domowy, adres mailowy, telefon kontaktowy, wiek.

 Każdy autor może przesłać od 1 do 3 zdjęć. Zostaną one opublikowane na stronie Ośrodka Kultury i Rekreacji www.okir.pl na początku sierpnia.

Osoby ukazane na zdjęciach powinny wyrażać zgodę na opublikowanie zdjęć biorących udział w konkursie.

Czas na przysyłanie zdjęć – 3 tygodnie

Dla autora najlepszego zdjęcia mamy nagrodę.

Do wygrania karnet na basen na cały sierpień!

 

Strony: